Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

16.05.2018 команда "Пізнайко" здобула І-ше призове місце у міській зональній спартакіаді 2018 року для старших дошкільників ДНЗ №2,7,11,50.

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!

Важливо! 

Зверніть увагу на зміни щодо батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти м.Рівне з 01.01.2018 року!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
225
Веб-посилання
7
Перегляди статей
112932

На сайті 66 гостей та відсутні користувачі

  • chh.JPG
  • cm.jpg
  • dfgj.jpg
  • srtuj.JPG

7.Річний звіт про діяльність закладу освіти

 

На виконання завдань, визначених розділом Х Національної доктрини розвитку освіти, статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305 (із змінами), з метою забезпечення прозорості, відкритості і демократичності управління дошкільним навчальним закладом, стимулюванням впливу громадськості на прийняття та виконання керівником закладу відповідних рішень у сфері його управління до Вашої уваги

ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА

дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №2

поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

Шершун Лариси Василівни

Упродовж 2016-2017 навчального року керівництво роботою дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради (далі ДНЗ) здійснювалося відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305 (із змінами), власних Статуту та Концепції, Перспективного плану розвитку ДНЗ №2 на 2013-2018 р.р.

Тому, в ДНЗ створені всі умови для утвердження відкритої та демократичної державно-громадської системи управління дошкільним навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

Колектив ДНЗ проводив плідну роботу з реалізації таких освітніх та адміністративно-господарських завдань:

1.Підвищення професійного рівня педагогів та якості дошкільної освіти щодо мовленнєвого-комунікативного розвитку дошкільників в процесі спільної проектної діяльності.

2. Базового компоненту дошкільної освіти шляхом єднання сучасних форм та методів роботи з національно-патріотичного виховання та музичної діяльності дошкільників.

3.Подальшого упровадження сучасних підходів до фізичного зміцнення дошкільників, збереження їх власного здоров’я.

4.Зміцнення та збереження матеріально-технічної, навчально-дидактичної бази ДНЗ, конструювання сучасного розвивального предметно-ігрового середовища у групових осередках.

5.Активного залучення органів самоврядування (піклувальної ради, батьківських комітетів) до вирішення освітніх та господарських питань з метою удосконалення діяльності й розвитку ДНЗ, забезпечення гармонійної взаємодії у роботі з батьківською громадськістю.

Якість діяльності ДНЗ забезпечували:

- завідувач ДНЗ Шершун Л.В. - освіта вища педагогічна, стаж педагогічної роботи - 29 років;

- вихователь-методист Віннічук Ю.М. - освіта вища спеціальна, стаж педагогічної роботи - 19 років, «спеціаліст вищої категорії»;

- 25 вихователів, з них: 7 «спеціалістів вищої категорії», 5 - «І-ої», 10 - «ІІ-ої», 3- «спеціалісти», 2- зі званням «вихователь - методист».

- 3 музичних керівники: Боюка Б.Т., Маринчук С.М., Марушко Л.І.;

- інструктор з фізкультури Олійник І.М.;

- практичний психолог Степанчук О.Ю.;

- 2 сестри медичні старші: Жук Н.О., Козійчук С.М.;

- заступник завідувача з господарства Онищук К.А;

- 34 технічні працівники.

Аналізуючи якісний склад педагогічних працівників, можна сказати, що він зріс на 16%.

Потрібно відмітити, що середній вік педагогів становить 35 років, спостерігається збільшення питомої ваги молодих спеціалістів на 15%.

У навчальному році в ДНЗ працювали 13 груп: 4 - для дітей раннього віку та 9 - дошкільного.

Списковий склад дітей становив 410, з них: 97 - раннього віку, 313 - дошкільного. Усередньому щоденно відвідували ДНЗ 228 дітей. Значне перевищення нормативних показників щодо кількості дітей в групах, пояснюється високою їхньою народжуваністю у мікрорайоні ДНЗ і попитом батьків на здобуття ними дошкільної освіти. Також створеними якісними умовами для розвитку, виховання та навчання дошкільнят у нашому ДНЗ.

Потрібно зауважити, що щоденна відвідуваність дітьми ДНЗ зросла на 5,8%. Упродовж календарного року до організованих груп долучилася 121 дитина. Діти, неохоплені дошкільною освітою, залучались до різних альтернативних форм її здобуття, зокрема: 8 дітей 6 року життя, 10 - 5 року життя до психолого-педагогічного консультативного центру, соціально-педагогічного патронажу, інших. Залишилися неохопленими 288 дітей.

У ДНЗ створені всі умови для соціального захисту дітей. Станом на 01.01.2017 р. налічується 82 дитини пільгових категорій, з них:

- 26 дітей учасників бойових дій;

- 2 - дітей із сімей переселенців;

- 2 - дітей-інвалідів;

- 2 - з малозабезпечених сімей;

- 50 - багатодітних сімей.

30 дітям забезпечувалося у повному обсязі безкоштовне харчування, 50-ти з багатодітних сімей - 50% від його вартості. Діти з малозабезпечених дітей відвідали доброчинний захід присвячений Дню рідної мови в рамках проекту Просвіти «Сумка самарянина» та отримали подарунки. 2 дітей із сімей переселенців отримали новорічні подарунки.

Завдяки зусиллям адміністрації та колективу ДНЗ, батьківській громаді були створені належні умови для повноцінного і гармонійного розвитку вихованців.

Моніторинг показав, що матеріально-технічне та навчально-методичне забезпечення, умови для життєдіяльності дітей покращилися на 35%, стали більш якісними, раціональними, безпечними. Тобто, усі приміщення ДНЗ (коридори, зали, кабінети, групові та спальні кімнати, роздягальні, сходинкові клітки) естетично оформлені, відповідають санітарним правилам та гігієнічним вимогам.

Завдяки ефективному та результативному використанню в освітньо-виховному процесі спортивно-ігрового центру, музичної зали, кабінетів практичного психолога та іноземної мови вдалося у повній мірі задовольнити інтелектуальні, фізичні, творчо-музичні дитячі потреби.

Упродовж року проводилася систематична робота з удосконалення розвивального предметно-ігрового середовища. Моніторинг оснащення показав, що наповнюваність ігрових осередків у 2016-2017 навчальному році зросла на 15% у порівнянні з минулим. Ігрове середовище збагатилося не лише за рахунок кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, багатофункціональності. Все це забезпечило достатні умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації кожної дитини.

Педагогічний колектив продовжив дослідницько-пошукову роботу з проблемної теми «Здійснення інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку через активне та творче використання проектних освітніх технологій». На четвертому етапі реалізації проблемної теми проводилася активна робота зі створення спільних тематичних проектів (педагоги, діти та їх батьки), зроблена оцінка їх ефективності та результативності в освітньо-виховному процесі. Необхідно наголосити, що педагогічний колектив виявляє ініціативу, високий творчий потенціал у роботі з проблемної теми й постійно знаходиться у пошуці інноваційних форм і методів розвитку, навчання, виховання дітей, інтерактивних підходів до них.

Правильно та творчо організована методична робота сприяла професійному зростанню педагогів, результативності освітньо-виховного процесу, інноваційно-проектній діяльності колективу, а також повній ефективній реалізації поставлених освітніх завдань. Аналізуючи її структуру, можна сказати, що вона набула оновленого змісту, стала більш логічною та динамічною, взаємозв’язаною та взаємозумовленою.

Активне об’єднання спільних зусиль педагогів та батьків забезпечило упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку», адже усі ми дбаємо про збереження своєї планети, природних ресурсів, власних надбань, їх економне використання. Сімейні економіко-природничі, соціальні проекти були представлені на «батьківській презентації». Великі проекти щодо збору макулатури, відпрацьованих батарейок, пластикових пляшок, економії води, світла, тепла, допомоги волонтерам покращили суспільне життя.

Невід’ємною частиною освітньої діяльності в ДНЗ є упровадження інноваційних та проектних освітніх технологій, а саме:

- навчання читанню за методикою М.Зайцева - 40% педагогів (5 груп);

- елементів розвивального навчання за системою Ельконіна-Давидова - 50% (6);

- універсальних паличок Кюізенера блоків Дьєнеша - 4% (1);

- елементів педагогіки ТРВЗ - 56% (7);

- авторського досвіду Л.Шульги з розвитку творчих здібностей дошкільників на заняттях з малювання 56% (7);

- системи інтелектуальних ігор Б.Нікітіна, О.Гайштута, Барташнікова - 100% (13);

- курсу «Логіка світу» І.Стеценко - 100% (13);

- інтелектуальних ігор «Рендзю», «Отелло» - 30% (4);

- інтегрованого навчання за Н.Гавриш - 72% (9);

- методики Н.Гавриш з художньо-мовленнєвого розвитку - 12% (3);

- авторської програми М.Єфименка «Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей» - інструктор з фізкультури (6);

- елементів методики К.Орфа, спадщини В.Сухомлинського -музичні керівники;

- психолого-педагогічне проектування (П3) за Т.Піроженко - 80%;

- загальне тематичне проектування - 100%.

Найкраще адаптованими та найширше упроваджуються в практику роботи з дітьми дошкільного віку проектні освітні технології, інтегроване навчання, інтелектуальні та логіко-математичні ігри.

Хочеться зазначити, що усі педагоги ДНЗ є новаторами та дослідниками.

У центрі всієї роботи педагогічного колективу знаходиться модель особистісно орієнтованого підходу до дітей та реалізація принципу «Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника». Тому пріоритетними формами роботи в процесі організованої освітньо-розвивальної діяльності стали інтегровані заняття, заняття-дослідження, конструювання, -моделювання, -казка, -подорож, -сюрприз, -експеримент, -гра, пошук з використанням інноваційних освітніх технологій. Щодо форм організації дітей на заняттях, педагоги надають перевагу підгруповим та індивідуально-груповим.

З метою цілісного сприйняття дошкільниками навколишнього та внутрішнього світу щодня враховуємо інтереси, бажання, потреби кожного із них, розвиваємо їх потенційні можливості, сприяємо розквіту талантів та обдарувань. Приємно відзначити, що в усіх групових кімнатах обладнані розвивальні центри: «Мислителі», «Інтелектуали», «Маленькі конструктори», «Творчості», інші, де діти мають право на вільний вибір діяльності або ж можуть усамітнитися, зайнятися улюбленою справою. А це дає змогу кожній дитині самостверджуватися, саморозвиватися, самоорганізуватися.

Наші педагоги намагаються грамотно поєднувати самостійну та ігрову діяльності дітей з пріоритетом ігрової, забезпечують упродовж дня їх рухову активність. Реалізуючи особистісно орієнтований та гуманістичний підходи у вихованні дошкільників, стосунки дитини і педагога будуються на демократичних засадах, партнерстві, позитивних емоціях.

З метою розвитку в дітей індивідуальних та творчих здібностей упродовж навчального року працювали гуртки. Вихованці закладу вивчали англійську мову, займалися в хореографічній студії, інтелектуальному гуртку.

Взявши до уваги принципи інтелектуалізації дошкільника, ДНЗ облаштовано так, щоб усе, що оточує дітей, сприяло їх інтелектуальному розвитку, пізнанню світу, розвитку мислительських операцій, мовлення, конструктивності у діях, забезпечувало емоційний комфорт.

У 2016 році в ДНЗ дооблаштовані виставки дитячих малюнків, робіт батьків і дітей, спільних проектів педагогів, дітей та їх батьків, екскурсії-лабіринти, фотовиставки, інформаційні центри для дітей: правовий, з безпеки життєдіяльності. Кожна група дітей має змогу презентувати свою діяльність упродовж дня: мамі, тату, рідним, друзям. Часто-густо ми спостерігали, як старші дошкільники самостійно проводили екскурсії-презентації для своїх батьків. А це доводить, що створено справжнє дитяче розвивальне середовище.

Набрало гостроти національно-патріотичне виховання, яке пронизало усі види діяльності дітей. Бо ж якщо ми змалечку запалимо дитяче сердечко духом істинного українця-патріота, вихованого на почутті любові, повазі, гордості за рідний народ, край, то ми зуміємо побудувати високодуховне життя на своїй Землі. В усіх групах оновлені національні центри, в ДНЗ - міні-музей «Моє рідне місто - Рівне», виставки дитячих робіт: «Україна - рідна сторона», «Україна - це Я!». Наші вихованці є справжніми громадянами своєї держави, з гордістю малюють її, розповідають про неї, подорожують нею.

Упродовж року якісно проводилися фізкультурно-оздоровча та медична робота. Гармонійно поєднувалися засоби фізичного розвитку та нетрадиційні методи оздоровлення. Сестри медичні старші Н.Жук, С.Козійчук здійснювали систематичний контроль за станом роботи з фізичного розвитку дошкільників, дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічним, повітряним, руховим, світловим режимами, проведенням усіх фізкультурно-оздоровчих заходів, проводили санітарно-освітню роботу серед персоналу і батьків вихованців. Тому спостерігається тенденція до зниження дитячої захворюваності, у 2016 році вона становила 968 випадків на 1000 дітей.

Варто відзначити, що у 2016 році оздоровлено 173 дитини, а це на 10% більше, ніж у попередніх роках. Значна частина вихованців оздоровлювалася у родинних умовах.

Активно та результативно працювала в ДНЗ психолого-педагогічна служба. Практичний психолог О.Степанчук особливу увагу приділяла адаптації дітей раннього віку, сприяла безболісному входженню їх у дошкільне життя. З метою полегшення адаптації проводилася корекційна робота з дітьми, анкетування, бесіди, групові та індивідуальні консультації з батьками, педагогами. Груповою корекційною роботою було охоплено 74% дітей, що на 6% більше, ніж у попередніх роках. Грамотно організована робота забезпечила позитивну динаміку в формуванні адаптаційних процесів у дітей раннього віку, скоротила їхній період звикання, знизила рівень тривожності та підвищила рівень розвитку психічних процесів.

Активізувалась робота щодо психологічної просвіти серед вихователів та їх помічників, батьків. За допомогою до практичного психолога звернулися батьки 63 дітей.

Упродовж навчального року педагогічний та дитячий колективи брали активну участь у Всеукраїнських та міських конкурсах, виставках, змаганнях. Педагогічний колектив у Всеукраїнському конкурсі «Дизайн святкової зали» здобув І - призове місце,

дитячий – І – у загальноміському Дні виклику «Рух заради здоров’я»,

ІІІ - шашковому турнірі

та «Зимова фортеця» серед дошкільних навчальних закладів міста.

Систематично забезпечувалась взаємодія ДНЗ з ЗОШ (І-ІІІ ступенів) №26, 27, гуманітарною гімназією № 7 за такими напрямами: організаційна та методична робота, робота з батьками майбутніх першокласників. Це забезпечило ефективні умови для наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Активному зростанню психологічної обізнаності батьків з проблеми «Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини» сприяла спільна робота педагогів та психологів освітніх закладів.

66 випускників (53,3 %) стали учнями ЗОШ № 27, 9 (7,2 %) - ЗОШ № 26, 10 (8 % ) - закладів нового типу, 39 (31,5 % ) - інших закладів міста.

На високому рівні проведений традиційний шашковий турнір (керівник гуртка інтелектуальних ігор Г.Гаврилюк), під час якого старші дошкільники виявили інтелектуальний потенціал, особливі інтерес і бажання до змагань, співпереживання, підтримку один одному.

В ДНЗ організоване триразове харчування . Вартість харчування за один день складає: 16.00 грн для дітей раннього віку, 20 - дошкільного . 50% його вартості оплачується з міського бюджету. Аналіз стану харчування дітей у 2016 році показав, що воно є якісним, різноманітним і калорійним, безпечним.

На базі нашого ДНЗ пройшли у грудні 2016 року семінар для сестер медичних старших з питання «Сучасні підходи в технології приготування страв у ДНЗ» та січні 2017 року науково-практичний семінар для вихователів-методистів ДНЗ «Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ. Методичний супровід».

Злагодженій та змістовній роботі колективу ДНЗ сприяли: рада ДНЗ, піклувальна рада, збори трудового колективу. На засіданнях ради ДНЗ розглядалися питання щодо освітньої діяльності, затверджувалися творчі доробки колективу, обговорювалися представлення до нагород педагогічних працівників.

Перспективи розвитку та зміцнення матеріально-технічної бази ДНЗ, питання проведення поточних і капітальних ремонтів розглядалися на засіданнях піклувальної ради, що допомогло залучити до проблем ДНЗ, фінансову допомогу спонсорів, батьків.

На утримання ДНЗ використовувалися бюджетні кошти, батьківські добровільні внески та спонсорські пожертвування.

Бюджетні кошти:

• У 2016 році:

- заробітна плата з нарахуваннями працівникам ДНЗ - 2 млн. 689 тис. 453грн;

- харчування дітей - 485 тис. 897 грн;

- комунальні послуги - 772 тис. 584 грн;

- матеріальні витрати (медикаменти, миючі засоби, енергозберігаючі лампи, вогнегасник) - 2 тис.505 грн;

- вивіз сміття - 10 тис. 695, 98 грн.

Всього: 3 млн. 961 тис. 134, 98 грн

• 2017 році (січень-травень):

- заробітна плата з нарахуваннями працівникам ДНЗ - 1 млн. 898 тис. 786 грн;

- харчування дітей - 186 тис.681,87 грн;

- комунальні послуги - 484 тис.483,24 грн;

- матеріальні витрати (дитячі ліжка) - 19 тис. 225, 35 грн;

- вивіз сміття - 4 тис. 212,78 грн.

Всього: 2 млн. 593 тис. 389, 24 грн

Вартість утримання дитини в ДНЗ за 2016 рік склала - 9 тис. 484 грн.

Всього зібраних добровільних батьківських внесків у 2016 році – 97 тис. 069,93 грн, 2017 (січень – травень) – 13 тис. 850 грн.

У 2016 році надійшли спонсорські пожертвування (дитячі ігрові набори) на суму 1 тис. 665 грн.

За рахунок добровільних батьківських внесків були придбані: миючі та дезінфікуючі засоби, електротовари, сантехнічне обладнання, будівельні матеріали, посуд, навчально-методична та художня література, канцтовари. А також проводився ремонт приміщень: групових та спальних кімнат, туалетів, коридорів, пральні, харчоблоку, залів, заміна вікон, дверей. На ігрових майданчиках проведений капітальний ремонт 10-ти тіньових навісів.

Детальні щомісячні або щоквартальні звіти про використання добровільних батьківських внесків можна побачити на сайті нашого ДНЗ у рубриці «Піклувальна рада».

Усі залучені додаткові джерела фінансування ДНЗ раціонально використовувалися та своєчасно обліковувалися.

З метою охорони життя та здоров’я дітей, працівників, їх безпечної життєдіяльності в ДНЗ проводилися різні види інструктажів, бесід, навчань, об’єктових тренувань, Тижні безпеки дитини, інші заходи. Також проведені вимірювання опору розтікання струму, перевірки ізоляції, обстеження ігрового та спортивного обладнання, будівлі, підвальних приміщень, території про що засвідчують акти.

Виробничого травматизму серед працівників і вихованців ДНЗ не було. Наявний один випадок невиробничої травми, про що свідчать пояснююча працівника та складений акт.

Потрібно відзначити активну співпрацю адміністрації та профкому, у процесі якої виконувалися усі пункти Колективного договору.

Колектив ДНЗ тісно співпрацював з громадськими організаціями («Просвітою», «Рівненським пізнайком»), Рівненським державним гуманітарним університетом, Всеукраїнським дитячим ігровим журналом «Жирафа - Рафа».

У 2016 році до завідувача було 92 звернення з питань улаштування дітей в ДНЗ, їх розвитку, виховання та навчання, організаційних питань.

Усі пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, були виконані.

У 2016 році за особливу старанність у підготовці до нового навчального року адміністрація, педагогічний та батьківський колективи ДНЗ нагороджені Подякою виконавчого комітету Рівненської міської ради.

За високий професіоналізм, сумлінну працю були нагороджені Почесними грамотами Рівненської міської ради та виконавчого комітету – 2 педагогів, Грамотами, Подяками управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради - 3.

Висловлюю особливу вдячність за активну співпрацю та партнерську взаємодію у справі розвитку ДНЗ, забезпечення якісної освітньої діяльності, зміцнення та збереження матеріально-технічної бази усім учасникам освітньо-виховного процесу, раді ДНЗ, піклувальній раді, батьківським комітетам.

Саме така плідна праця колективу та його органічна взаємодія з батьківською громадськістю забезпечуватимуть ефективні шляхи і засоби для успішного вирішення поставлених щорічних завдань, системну реалізацію перспективи розвитку ДНЗ й надалі утверджуватимуть пріоритетний інтелектуальний напрямок освітньої діяльності.

Л.Шершун