Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Увага! 

Беремо участь у міському конкурсі «Зимова фортеця» у рамках Всеукраїнських спортивних заходів «Спортивна зима» - будуємо снігову фортецю!

Важливо! 

Зверніть увагу на зміни щодо батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти м.Рівне з 01.01.2018 року!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
232
Веб-посилання
7
Перегляди статей
94855

На сайті 69 гостей та відсутні користувачі

  • 102.JPG
  • 103.JPG
  • 104.JPG
  • 105.JPG
  • 106.JPG
  • 107.JPG
  • 108.JPG
  • 109.JPG
  • 999999.jpg
  • 8608876.jpg
  • 9665678.jpg

Керівник гуртка радить

 

Роль танцю в розвитку дитини

Рух – це життя, ритміка – краса, танець – політ натхнення і душі. Тому необхідно викликати у дітей прагнення проводити своє життя в русі, займатися ритмікою, танцями, виховувати в них почуття прекрасного.

Важливу роль у загальному розвитку дошкільників відіграють танці і ритмічні вправи. Вони навчають дитину відчувати своє тіло, свідомо керувати рухами, розвивають музично-ритмічні здібності, пам'ять, увагу, активізують сприймання музики, чуттєве пізнання світу. Вільне відтворення власних думок і почуттів танцювальними рухами знімає м'язову та нервову напругу, оздоровлює дитину фізично й емоційно.

Танець – це творчість, танець – саме той вид мистецтва, який допоможе дитині розкритися, показати оточуючим, як вона бачить цей світ. Дитячі танці – це вивчення основних засобів виразності (рухи і пози, пластика і міміка, ритм), які пов'язані з емоційними враженнями маленької людини від навколишнього світу. Дитячий танець починається з ритміки, де вивчення танцю починається з простих рухів, найчастіше, заняття більше схожі на гру, але в цій грі дитина навчиться тим речам, які дуже знадобляться їй в житті.

Танцювальні рухи сприяють розвитку фантазії дітей і здатності до імпровізації. Заняття танцями допомагають найбільш яскраво розкрити характер і індивідуальність дитини, а також розвинути такі якості як цілеспрямованість, організованість і працьовитість. Завдяки тому, що заняття проходять в групі, діти стають більш розкутими, відкритими і товариськими.

Танцюйте завжди, творіть власні «па», навчайте цьому дітей. Танець – не лише мистецтво, а і здоров’я, і краса.

Підготувала хореограф С.Маринчук

Вивчаємо англійську мову

Специфіка оволодіння дошкільником іноземною мовою тісно пов’язана з безпосередністю його сприймання, відкритістю до спілкування, певною спонтанністю в опановуванні нового знання. Відомо: вік від народження до 6 років (М.Монтессорі) є найбільш сприятливим періодом для мовленнєвого розвитку особистості. Усім дітям, незалежно від їх стартових здібностей, корисно вивчати іноземні мови, тому що це розвиває пам'ять, увагу, мислення, уяву та мовні здібності. Раннє навчання іноземної мови створює основу для її подальшого вивчення в школі й відкриває можливості для опановування другої і третьої мов. Дослідження в дитячих садках довели, що діти, які вивчають іноземну мову, володіють рідною на вищому рівні, мають кращу пам’ять, стійкішу увагу, вони розвиненіші та більш розкуті ніж діти, які не вивчали іноземну мову.

Завдання навчання

  • Забезпечити вмотивоване використання англійської мови як засобу спілкування.
  • Гарантувати врахування мовленнєвого досвіду дітей спілкування рідною мовою.
  • Сформувати позитивне ставлення дитини до вивчення англійської мови.
  • Забезпечити всебічний розвиток дитини й інтегрування в групу однолітків, створюючи ситуації реального спілкування.
  • Сприяти формуванню та розвитку позитивних рис характеру й загальнолюдських моральних якостей.
  • Сформувати елементарну соціокультурну компетенцію.

Керівник гуртка англійської мови проводить навчальні ігрові заняття з дітьми молодших, середніх та старших груп ДНЗ №2. Діти сприймають на слух англійську мову в межах програмового матеріалу. Уміють вести діалог, розповідати віршики, лічилки, співати пісеньки. На заняттях використовуються цікаві дидактичні матеріали, велика кількість ігор і посібників для навчання дошкільнят іноземним мовам. Заняття проводяться у вигляді гри. Педагог підіграє і спілкується з дітьми на іноземній мові, а діти природним чином засвоюють лексичні одиниці і нескладні мовні конструкції. Навчання англійської мови спрямоване на те, щоб зробити суттєвий внесок у формування всебічно розвиненої гармонійної особистості.