Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 2 січня 2020 року встановлено батьківську плату за харчування дітей у закладах дошкільної освіти в розмірі 60% від вартості харчування на день. Із детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням.

Важливо! 

З 15 червня розпочато

прийом дітей у ЗДО №2

згідно списків

електронної черги!

 

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
247
Веб-посилання
7
Перегляди статей
176982

На сайті 6 гостей та відсутні користувачі

  • 98767.jpg
  • 4345678.jpg
  • 7654567.jpg
  • 7876545.jpg
  • 8976578.jpg
  • 67890987.jpg
  • 76567898.jpg
  • 567890987.jpg
  • 876567654.jpg

Ігрові завдання для розвитку пісенної творчості та почуття ритму у дітей дошкільного віку

Гра з пташкою

Дитині пропонують іграшкові пташки різні за розмірами. Дорослий просить показати, як співає кожна пташка. Наприклад: зозуля «ку – ку» (так, щоб звучання змінювалося за висотою, відповідно до величини іграшки).

Гра з машинкою

Дорослий пропонує дитині погратися з машинкою. Дитина возить її і гуде: «Бі – бі – бі!». Дорослий дає малюку різні за величиною машинки, пропонуючи показати як гудуть велика і маленька машинки, повторює найкращі співвідношення звуків, які відрізняються за висотою.

Гра з коником

Дорослий просить дитину показати, як скаче маленький коник, промовляючи «цок – цок» в різному темпі і ритмі. Дати пояснення: коник спочатку скаче швидко (поспішає), а потім повільно (втомився).

Колискова ляльці

Дорослий пропонує дитині поколихати ляльку, наспівуючи їй колискову «баю - баю». Сам слухає і підспівує, закріплюючи створену дитиною інтонацію. Бажано включити або заспівати ніжну колискову. Зверніть увагу дитини на те, яка ніжна та спокійна мелодія у колискової. Під неї засинають не тільки дітки, а і ляльки, тваринки. Колискова – це мамина пісенька перед сном.

Лялька танцює

Дорослий пропонує дитині показати, як лялька танцює або крокує, інтонацйно наспівуючи «ля-ля». Побажання. Запропоновані ігри є першим кроком у формуванні музично – творчих здібностей в дітей. На початковому етапі розвиваємо у дітей орієнтацію в різних якостях музичного звуку через гру, під час якої дитина комбінує музичні звуки, які відрізняються за висотою, тривалістю, динамікою.

Танець троянди

(для дітей 5 – 6 років)

Запропонуйте дитині гру: під красиву мелодію (грамзапису чи власний спів) виконати танець тендітної квітки – троянди. Дитина сама придумує до нього рухи. Раптово музика зникає. Це порив північного вітру заморозив прекрасну троянду. Дитина завмирає у будь-якій, придуманій нею, позі. Чим краще уява, тим цікавіші рухи танцю і поза замерзлої троянди.

Хто краще?

(для дітей 5 – 6 років)

Запропонуйте дитині придумати танець під знайому музику. Це може бути сучасний шлягер або щось мелодійне і спокійне. Характер рухів повинен відповідати музиці, що звучить. Позмагайтеся з дитиною: чий танок буде досконалішим, кращим, чиї рухи будуть цікавішими і виразнішими.

Людмила Марушко, музичний керівник ДНЗ №2