Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

На Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ЗДО №2 (розділ "Установчі документи", пункт 17)  

Важливо!

17.05 - 21.05.2021 - Тиждень безпеки дорожнього руху

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
213
Веб-посилання
7
Перегляди статей
87819

На сайті 8 гостей та відсутні користувачі

  • 100110.jpg
  • 123321.jpg
  • 144114.jpg
  • 155115.jpg
  • 233223.jpg
  • 334455.jpg
  • 944994.jpg
  • 33003300.jpg
  • 33884477.jpg
  • 90988987.jpg

Вихователь радить батькам

 

«Вихователь – добрий, чуйний, щирий, милосердний, уважний, сердешний. Він завжди почує і порадить, казку подарує»

 

Знайомимо дитину з "сімейною економікою"

Сьогодні навчити дитину сімейній економіці можна і в родині.

Можливо хтось заперечуватиме - навіщо малюку знання про економіку, бюджет?

Наприклад, у Німеччині дітей вже з чотирирічного віку цілеспрямовано знайомлять з призначенням грошей і їх розумної тратою.

Коротко про стилі виховання дошкільнят

у різних країнах

Чи хочете ви дізнатися про деякі елементи стилів виховання дошкільнят у різних країнах? Це дуже цікаво!

У Норвегії та Швеції батьки дають дитині безмежну свободу, у них немає чіткого режиму дня. Підвищувати голос на малюка, а тим більше "виховувати різкою", категорично заборонено.

Ліпимо з пластиліну!

Ліплення стимулює розвиток і навчає дитину.

❤По-перше, ліплення з пластиліну дозволяє дитині відчути себе впевненою («Я зміг це зробити»). По-друге, стискання, розплющування, розминання пластиліну – здоровий спосіб виплеснути зайву енергію; таким самим чином маса для ліплення допомагає діткам приборкати сильні емоції (якщо дитина переживає стрес або хвилюється, запропонуйте їй пом'яти шматочок пластиліну).

Готуємось до Великодня!

Вчимо напам'ять вірші за мнемосхемами!

Розвиваємо пам'ять, увагу, мислення та мовлення дітей!

Виховуємо національні традиції!

День приємного спілкування та подяки!

Створіть з дитиною день приємного спілкування та подяки!

Пограйте з нею в ігри! Запропонуйте:

- назвати якнайбільше слів вдячності;

- вигадати спосіб, як можна подякувати, не використовуючи слів.

Вчимося грати у слова

«Я був у зоопарку…»

ДЛЯ ГРИ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ: картки з буквами й складами, фішки.

ПРАВИЛА І ХІД ГРИ. Учасникам гри роздають картки з буквами, або усі картки лежать стосиком на столі й гравці по черзі їх беруть. Перший гравець бере картку з буквою або складом і говорить: «Я був у зоопарку і бачив…». Він повинен назвати що-небудь, що починається з букви на його картці.

Новорічна красуня

Наближаються новорічні свята, одним з атрибутів яких є новорічна ялинка. Якою вона буде? Варіантів декілька. Найбільш спірне питання – жива чи штучна має бути ялинка? І поки що однозначної відповіді немає.

Ті, хто виступає «ЗА» варіант «ялинка з лісу», стверджують, що тільки з живим деревом можливе справжнє свято, адже аромат хвої ні з чим не зрівняється.

Ті, хто «ПРОТИ», говорять про те, що святкувати біля «мертвого» дерева, яке росло декілька років і могло б рости собі далі - дивна традиція, якій у сучасному світі не місце. У середньому ялинка росте біля 5-7 років коли її зрубують для того, щоб порадіти тиждень, може два. І далі вона закінчує своє життя на смітнику. З цим дійсно важко сперечатися.

Іграшки-монстри. Чи потрібні вони дитині?

Наближаються зимові свята - час подарунків. Діти пишуть листи і замовляють іграшки, зокрема «монстрів і монстриків». Але чи потрібні вони малюкам? Улюблена іграшка - це образ, із яким дитина порівнює себе. Про що думатиме малюк, бавлячись «іграшкою-монстром»? Психологи попереджують, що це негативно впливає на психіку та поведінку дитини. У більшості випадків батьки обирають іграшку за вимогою чи на прохання маляти. Про педагогічну користь дорослі зазвичай не замислюються.

Малюємо пальчиками

 

У вихідний день запропонуйте своєму малюку помалювати ... пальчиками! Оце буде радощів та здивувань!

 

НАВІЩО МАЛЮВАТИ ПАЛЬЧИКАМИ?

  • Малювання пальчиками розвиває уяву, творчі та художні здібності, естетичний смак.

Граємося з дитиною під час прогулянки

Пропонуємо вам розвивальні ігри, які можна пограти з дитиною під час прогулянок. Вони розвивають мову,спостережливість, уяву, пізнавальну активність, фантазію, кмітливість, допитливість, відчуття кольору, спортивні навички, дрібну моторику…

Розкажіть дітям правила безпеки

ПІД ЧАС ГРИ В СНІЖКИ:

  • Не кидайте сніг у голову та в обличчя.
  • Ліпіть сніжки зі снігу, стежте, щоб не попадалися крижинки, палички, скло, камінці тощо.
  • Ліпіть сніжки в рукавичках, щоб не обморозити руки.
  • Грайтеся подалі від автомобільних шляхів та вікон будинків.
  • Заздалегідь домовтеся про правила гри й обов’язково дотримуйтеся їх.

Прочитайте разом з дитиною вірш, з якого "вислизнули" деякі слова. Придумайте їх.

 

БОСО-ВЗУТИЙ СНІГОВИК

 

Взувши правий черевик,

йшов по лісу ………. :

трохи босим, трохи взутим

сніговик ходити звик.

Досліджуємо воду

 

ДОСЛІДІТЬ З ДІТЬМИ

Розтопіть сніг і бурульку, щоб переконати дітей, що білий і чистий, на перший погляд, сніг насправді перетворюється в брудну воду, яку не можна пити.

ПОМІРКУЙТЕ

Яка вода швидше замерзне: чиста чи солодка?

Поставте склянки з чистою і солодкою водою на мороз.

ЗАПАМ`ЯТАЙТЕ

Для пиття потрібно використовувати чисту і лише чисту воду!!!

 

Матеріали з розвивального журналу "Джміль"

Як спілкуватися з хлопчиками і дівчатками

Ніколи не забувайте, що перед вами не просто дитина, а хлопчик або дівчинка з власними її особливостями сприйняття, мислення, емоцій. Виховувати, навчати і навіть любити їх треба по-різному. Але обов'язково любити.

  • Ніколи не порівнюйте хлопчиків і дівчаток, не ставте одних у приклад іншим: вони такі різні навіть в одному біологічному віці - дівчатка зазвичай виглядають старшими від ровесників - хлопчиків.

Чим гратися дитині

Окремо варто спинитися на іграшках. Дуже часто дорослі, купуючи їх дитині, виходять з власних уподобань, інтересів, намагаючись певною мірою компенсувати обмеженість іграшкового асортименту в своєму дитинстві, тобто купують іграшку для себе. Або ж вважають, що велика кількість іграшок та їх розмаїття сприяють організації самостійної гри дитини, а їм, відповідно, забезпечать безвідривне виконання власних справ або спокійний тихий вечір. От і виходить, що збирається велика кількість іграшок та ігор, які лише займають місце, бо малюк ними не грається, оскільки всі ці дива сучасного дизайну його не цікавлять. А тим часом у кожному домі є багато такого, що ніяк не може зрівнятися з іграшками.

Щоб дитина правильно вимовляла звуки…

У цьому нам допоможе артикуляційна гімнастика.

Артикуляційна гімнастика – це вправи для тренування органів мовлення. Для правильної звуковимови важливо, щоб губи і язик були достатньо сильними, гнучкими і рухливими, могли тривалий час утримувати певне положення, легко здійснювати перехід від одного положення до іншого.

Як читати дітям казки?

Казку дорослий і дитина сприймають не однаково. Тому потрібно враховувати деякі особливості дитячого сприймання казки та дотримуватися певних правил ознайомлення дошкільників із цим жанром художньої літератури. Темп читання чи розповідання має бути середнім. Важливо передати емоції персонажів, їх характер. Дитина має бачити обличчя того хто розповідає, стежити за мімікою, жестами. Бесіда за змістом казки має бути короткою.