Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 2 січня 2020 року встановлено батьківську плату за харчування дітей у закладах дошкільної освіти в розмірі 60% від вартості харчування на день. Із детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням.

Важливо! 

1 червня -

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ

ЗАХИСТУ ДІТЕЙ!!!

 

 

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
246
Веб-посилання
7
Перегляди статей
174889

На сайті 4 гостей та відсутні користувачі

  • 98767.jpg
  • 4345678.jpg
  • 7654567.jpg
  • 7876545.jpg
  • 8976578.jpg
  • 67890987.jpg
  • 76567898.jpg
  • 567890987.jpg
  • 876567654.jpg

Щоб дитина правильно вимовляла звуки…

У цьому нам допоможе артикуляційна гімнастика.

Артикуляційна гімнастика – це вправи для тренування органів мовлення. Для правильної звуковимови важливо, щоб губи і язик були достатньо сильними, гнучкими і рухливими, могли тривалий час утримувати певне положення, легко здійснювати перехід від одного положення до іншого.

 

Артикуляційна гімнастика проводиться в ігровій формі, а саме: віршовані рядки супроводжуються виконанням вправ або інсценізацією та кольоровими малюнками до них.

До вашої уваги декілька порад:

  • за допомогою картинок (малюнків) уточніть, чи знає дитина будову мовленєвого апарату (язичок, рот, губи, зуби);
  • покажіть малюнок, назвіть вправу і повільно продемонструйте її виконання;
  • слідкуйте за виконанням, допомагайте виправляти помилки;
  • для полегшення дайте їй дзеркало;
  • надалі дитина виконує вправи без дзеркала, поступово прискорюючи темп, у віршованому супроводі дорослого;
  • для початку пропонуйте 1-3 вправи тривалістю 3-7 хвилин, враховуючи вік та індивідуальні особливості;
  • діти 3-4-років відтворюють основні рухи, 4-5-років - вправи чітко і плавно, 6-7-років – точно, швидко, в достатньому обсязі, легко переключаючись з одного руху на інший та утримуючи положення язика певний час без змін;
  • сюжетні вправи використовуйте, після засвоєння дитиною окремих артикуляційних вправ;
  • розігруйте окремі епізоди і тільки тоді об’єднуйте їх в єдиний сюжет;
  • використовуйте картинки (малюнки до вправ).