Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 1 вересня 2019 року змінено грошову норму вартості харчування одного дня на 1 дитину. Із детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням.

Важливо! 

11.11. - 15.11.2019 -

Тиждень енергозбереження

 

 

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
239
Веб-посилання
7
Перегляди статей
161941

На сайті 8 гостей та відсутні користувачі

  • 96854.jpg
  • 678549.JPG
  • 765456.jpg
  • 768765.jpg
  • 3987654.jpg
  • 5674839.jpg
  • 5679876.jpg
  • 6564893.jpg
  • 7654356.jpg
  • 65674893.jpg
  • 67898765.jpg
  • 76543355.jpg
  • 97654567.jpg
  • 695746672.JPG
  • 695845673.jpg

Іграшки-монстри. Чи потрібні вони дитині?

Наближаються зимові свята - час подарунків. Діти пишуть листи і замовляють іграшки, зокрема «монстрів і монстриків». Але чи потрібні вони малюкам? Улюблена іграшка - це образ, із яким дитина порівнює себе. Про що думатиме малюк, бавлячись «іграшкою-монстром»? Психологи попереджують, що це негативно впливає на психіку та поведінку дитини. У більшості випадків батьки обирають іграшку за вимогою чи на прохання маляти. Про педагогічну користь дорослі зазвичай не замислюються.

Улюблена іграшка - не просто забава. Вона дає дітям яскраві незабутні образи, від яких залежить і формування морально-етичних уявлень, і світогляд загалом. Замисліться, які почуття вкорінюються у душі малечі, коли вона прив’язується до «монстра», починає його любити? У того, кого приваблює потворне та страшне, пошкоджується інстинкт самозбереження. Трохи згодом, ці діти можуть потягнутися до поганої компанії, цілком усвідомлюючи небезпеку. Спрацює засвоєний стереотип: небезпечне буде їх притягувати, а не відштовхувати.

Іграшка має відповідати віку дитини. Психологи не рекомендують «іграшки-страшилки» дошкільникам. Їхня психіка ще не сформувалася і у недостатній мірі вони можуть розрізняти поняття «добре» і «погано».

Тому, перш ніж купити іграшку, серйозно замисліться над тим, яке вона несе педагогічне та психологічне навантаження? Чого навчить і які почуття викличе? Який соціальний досвід може засвоїти дитина, граючись подібними іграшками? Адже при цьому вона приміряє на себе різні ролі, добрі та погані, які потім випробовує у житті.

Матеріали з журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу"

Підготувала вихователь Тетяна Кашпурова