Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Увага! 

Беремо участь у міському конкурсі «Зимова фортеця» у рамках Всеукраїнських спортивних заходів «Спортивна зима» - будуємо снігову фортецю!

Важливо! 

Зверніть увагу на зміни щодо батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти м.Рівне з 01.01.2018 року!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
232
Веб-посилання
7
Перегляди статей
94855

На сайті 68 гостей та відсутні користувачі

  • 102.JPG
  • 103.JPG
  • 104.JPG
  • 105.JPG
  • 106.JPG
  • 107.JPG
  • 108.JPG
  • 109.JPG
  • 999999.jpg
  • 8608876.jpg
  • 9665678.jpg

Головні мета та завдання методичної роботи в ДНЗ №2

 

Головною метою дошкільного навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку, максимальна реалізація здібностей і потенційних можливостей дошкільників, втілення в практику нової моделі дошкільного навчального закладу, спрямованої на поглиблений інтелектуальний розвиток дитини.

 Пріоритетними напрямками діяльності дошкільного навчального закладу є: 

  • поглиблений інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток дошкільників;
  • формування життєвої компетентності, цілісного світогляду дошкільників, навчання гармонійного існування в довкіллі, як передумов подальшого зростання дитини;
  • забезпечення особистісно орієнтованого, гуманістичного, компетентнісного, інтегрованого підходів у всіх видах діяльності дітей;
  • впровадження проективних та інноваційних освітніх технологій;
  • використання моделі щодо взаємовідносин та спілкування «дитина-педагог», що базується на демократичних засадах, партнерстві, дружніх стосунках;
  • акцентування уваги на обдарованості особистості, виявлення талантів, створення умов для їх розквіту, самовираження і самореалізації кожного індивіда;
  • залучення дітей та їх батьків до українських народних традицій, культури, формування у них національної свідомості;
  • формування свідомого ставлення в усіх учасників освітньо-виховного процесу щодо здорового способу життя.

 Над реалізацією головної мети та пріоритетних напрямків роботи невтомно працює творчий педагогічний колектив, який систематично підвищує професійну майстерність, експериментує, досліджує, знаходиться у постійному пошукові.

Успішній роботі колективу сприяють власне розроблені:

  • концепція інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку;
  • перспективний план розвитку закладу на 2013-2018 р.р.;
  • портрет дитини-випускника;
  • портрет педагога;
  • модель освітньо-виховної діяльності;
  • структурна модель дошкільної групи з пріоритетом інтелектуального розвитку дитини;
  • модель роботи з інтегрованого навчання та виховання дошкільників;
  • алгоритм реалізації проблемної теми «Здійснення інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку через активне та творче впровадження  проектних освітніх технологій»,

що й забезпечують  ефективні шляхи та засоби для вирішення поставлених завдань, системний підхід до перспективи розвитку, реалізацію пріоритетного інтелектуального напрямку освітньої діяльності.