Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 16.07. по 21.08.2018 року ДНЗ №2 тимчасово призупинив роботу для проведення ремонтних робіт.

Важливо! 

Зверніть увагу на зміни щодо батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти м.Рівне з 01.01.2018 року!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
223
Веб-посилання
7
Перегляди статей
126147

На сайті 18 гостей та відсутні користувачі

  • ghyjk.JPG
  • hkjoli.JPG
  • ty5r6.JPG
  • tyjit.JPG
  • tykiyu.JPG
  • ujoli.JPG

Заняття-гра для педагогів «Вихователь – людина двох професій: педагог та актор»

 

Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ

«Зараз, коли ми навчилися літати в повітрі як птахи, плавати у воді - як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на Землі як люди.»

Б. Шоу

Цими словами можна пояснити значимість науково-практичного семінару з питання «Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ. Методичний супровід» для вихователів-методистів м. Рівного, який відбувся 26.01.2017 року на базі нашого ДНЗ.

Зверніть увагу! Сталий розвиток – це базова концепція ХХІ століття, спрямована на відмову від споживацької стратегії людства та перехід до гармонійного співіснування людини з довкіллям на тлі економічного зростання.

Навчальний курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» - це розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючими.

У теоретичній частині науково-практичного семінару І.Олійник, доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО, розповіла про теоретичні засади сталого розвитку та педагогіку емпауерменту, як про мотивацію і натхнення до дії.

Зверніть увагу! Освітня стратегія і тактика в інтересах сталого розвитку реалізується на засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки – педагогіки емпауерменту (з англ. empowerment – надання людині мотивації й натхнення до дії).

Також, Ю.Віннічук, вихователь-методист ДНЗ №2, презентувала власний досвід щодо форм методичної роботи з педагогами зі сталого розвитку.

Про деталі практичної діяльності у даному напрямку розповіла в своєму виступі-коментарі з досвіду роботи Т.Кашпурова, вихователь. Вона наголосила на новостворених проектах з «сімейної економіки».

У процесі методичного пленеру учасники семінару мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення.

Уцілому можна сказати, що проведений семінар набув інноваційного змісту, сприяв професійному зростанню усіх його учасників, активізував їх творчий потенціал та надихнув до дій: упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку».

Світлини з події можна переглянути у фотогалереї. Перейти до фотогалереї...

Засідання педагогічної ради

30.11.2015р. відбулося засідання педагогічної ради, де обговорювалося питання розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей дошкільників в процесі спільної проектної діяльності, сучасні підходи до нього, комплексна модель роботи щодо звуковимови. Також педагоги презентували розроблені спільні мовленнєві проекти та дали пропозиції щодо організації подальшої роботи. Вкотре говорили про результативність та доцільність надання додаткових освітніх послуг.

Колективний перегляд занять

27.11.2015р. пройшов колективний перегляд занять. Свою майстерність демонстрували педагоги Т.Л.Кашпурова група №8 (4-й р. ж.), узагальнююче інтегроване заняття за проектом «Ліс», О.Л.Плетюк група №5 (6-й р. ж.) тематичне заняття «Мова наша солов’їна».

Навчально-дискусійний тренінг

18.11.2015р. відбувся навчально-дискусійний тренінг «Формування мовленнєво-комунікативної компетентності педагогів» під час якого педагоги мали можливість попрацювати над власною мовленнєво-комунікативною компетентністю та подискутувати щодо важливості й актуальності даного питання.

Пропонуємо переглянути фоторепортаж заходу Перейти до галереї...

Упровадження ІКТ в освітньо-виховний процес

ІКТ стрімко увійшли в наше життя. Тому сучасний педагог, окрім традиційних професійних знань, повинен добре володіти навичками роботи з інформаційними технологіями. Отож продовжуючи роботу в даному напрямку, 28 жовтня 2015 року проведено навчальний практикум «Упровадження ІКТ в освітньо-виховний процес», під час якого педагоги продовжили вправлятися у створенні презентацій використовуючи спеціальні програми Microsoft Office PowerPoint, інші.

Семінар для педагогів

22 жовтня 2015 року відбувся семінар для педагогів «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників, сучасні підходи та реалії життя». У першій частині семінару розглядалися теоретичні питання комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників та підсумовувалися результати моніторингу з даного питання. У практичній частині семінару були розкриті секрети комунікативно-мовленнєвого розвитку, представлені цікаві форми роботи з дітьми упродовж дня. Досвідом роботи поділилися вихователі Л.Черкас, А.Кухарук, Л.Крисюк, О.Квач, К.Тофан. Учасники семінару отримали методичні рекомендації, висловили свої враження щодо творчих ідей.

Взаємодія вихователів і логопеда

15 жовтня 2015 року пройшла проблемно-методична дискусія «Взаємодія вихователів і логопеда щодо корекції мовленнєвих вад у дошкільників, їх спільна діяльність». ЇЇ учасники дискутували щодо проблем комунікативно-мовленнєвого розвитку, корекції мовленнєвих вад, та спільної діяльності усіх учасників освітньо-виховного процесу. Логопед зазначила, що потрібно знаходити нові шляхи вирішення проблем, оволодівати інноваційними методами, використовувати нетрадиційні підходи у своїй роботі.

Інтелект і праця: шляхи поєднання

15 вересня 2015 року проведений педагогічний діалог «Інтелект і праця: шляхи поєднання», під час якого педагоги обговорили питання інтелектуального розвитку та трудової діяльності дошкільників, шляхи їх поєднання. А ще, вели діалог про створення умов для трудової діяльності, основні форми та методи керівництва нею. Результатом роботи є розроблені методичні рекомендації щодо організації господарсько-побутової, з самообслуговування, художньої, праці в природі. Усі погодилися, що дорослі (педагоги, батьки) спільно мають демонструвати повагу до праці, працьовитість, заохочувати дитину до оволодіння трудовими навичками й давати можливість їх проявити. Тільки єдність вимог, систематична робота дитячого садка і сім’ї з організації праці дітей, наступність, є найефективнішими у трудовому вихованні дошкільників.

Cемінар-тренінг для педагогів

24 вересня 2015 року відбувся семінар-тренінг для педагогів за інноваційною програмою ««Дошкільнятам-освіта для сталого розвитку»: теорія і методика». Вихователі творчо, з цікавістю й захопленням працювали над темами, підтемами нової програми. Емоційно обговорювали змодельовані тематичні дні, ділилися родзинками власного досвіду. У підсумкових анкетах відзначили актуальність програми та бажання і натхнення її впроваджувати. Вони налаштовані на новий напрям діяльності і бажання починати негайно. Самодослідження дитини - це нове і цікаве, що є у цій програмі. Інтерактив, активність кожної дитини, практична спрямованість на навичку, а не знання, наочність - все це органічно поєднано.

Програма з освіти для сталого розвитку для дошкільнят 5-6-річного віку розрахована орієнтовно на півроку. Вона є парціальною та гармонійно поєднується з будь-якою із чинних програм для дошкільних закладів, затверджених МОН України.

Методичні заходи

26.02.2015 року в дошкільному закладі відбулася інтерактивна педагогічна рада на тему «Упровадження інноваційних підходів до фізичного розвитку дошкільників, збереження їх психічного, духовного, соціального здоров'я». Вона пройшла у формі педагогічного мосту між двома дошкільними закладами: нашим і №7. Педагогічні колективи поділилися досвідом роботи щодо впровадження сучасних технологій збереження здоров’я та здобутими результатами у фізичному розвитку дошкільників. Кожен отримав відповідь на свої запитання, знайшов шляхи вирішення існуючих проблем. Можна сміливо сказати, що обидва колективи добре володіють інноваційними технологіями виховання здорової дитини.

30.03.2015 року відбувся теоретико-практичний семінар «Взаємодія проектних та інноваційних освітніх технологій: шляхи поєднання».