Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 1 вересня 2019 року змінено грошову норму вартості харчування одного дня на 1 дитину. Із детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням.

Важливо! 

Вітаємо з ДНЕМ ЗНАНЬ!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
233
Веб-посилання
7
Перегляди статей
156522

На сайті 39 гостей та відсутні користувачі

  • 96854.jpg
  • 678549.JPG
  • 765456.jpg
  • 768765.jpg
  • 3987654.jpg
  • 5674839.jpg
  • 5679876.jpg
  • 6564893.jpg
  • 7654356.jpg
  • 65674893.jpg
  • 67898765.jpg
  • 76543355.jpg
  • 97654567.jpg
  • 695746672.JPG
  • 695845673.jpg

Семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку»

31.10.2018 пройшло семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку». У першій частині розглядалися теоретичні засади сталого розвитку та педагогіки емпауерменту, мотивації і натхнення до дії. У процесі заняття учасники мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення. Про особливості упровадження сталого розвитку з досвіду роботи розповіли вихователі О.Квач та Т.Кашпурова. Вони наголосили на творчо допрацьованих проектах, які сприяють формуванню навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з довкіллям. У практичній частині під час узагальнюючого інтегрованого заняття за проектом та акції «Бережемо енергію навколо нас» свою майстерність демонстрували педагоги І.Мельничук та А.Ткачук, вихователі групи №12 (дітей 6-ого р. ж.).

Заняття-гра для педагогів «Вихователь – людина двох професій: педагог та актор»

 

Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ

«Зараз, коли ми навчилися літати в повітрі як птахи, плавати у воді - як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на Землі як люди.»

Б. Шоу

Цими словами можна пояснити значимість науково-практичного семінару з питання «Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ. Методичний супровід» для вихователів-методистів м. Рівного, який відбувся 26.01.2017 року на базі нашого ДНЗ.

Зверніть увагу! Сталий розвиток – це базова концепція ХХІ століття, спрямована на відмову від споживацької стратегії людства та перехід до гармонійного співіснування людини з довкіллям на тлі економічного зростання.

Навчальний курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» - це розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючими.

У теоретичній частині науково-практичного семінару І.Олійник, доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО, розповіла про теоретичні засади сталого розвитку та педагогіку емпауерменту, як про мотивацію і натхнення до дії.

Зверніть увагу! Освітня стратегія і тактика в інтересах сталого розвитку реалізується на засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки – педагогіки емпауерменту (з англ. empowerment – надання людині мотивації й натхнення до дії).

Також, Ю.Віннічук, вихователь-методист ДНЗ №2, презентувала власний досвід щодо форм методичної роботи з педагогами зі сталого розвитку.

Про деталі практичної діяльності у даному напрямку розповіла в своєму виступі-коментарі з досвіду роботи Т.Кашпурова, вихователь. Вона наголосила на новостворених проектах з «сімейної економіки».

У процесі методичного пленеру учасники семінару мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення.

Уцілому можна сказати, що проведений семінар набув інноваційного змісту, сприяв професійному зростанню усіх його учасників, активізував їх творчий потенціал та надихнув до дій: упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку».

Світлини з події можна переглянути у фотогалереї. Перейти до фотогалереї...