Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

З 16.07. по 21.08.2018 року ДНЗ №2 тимчасово призупинив роботу для проведення ремонтних робіт.

Важливо! 

Зверніть увагу на зміни щодо батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти м.Рівне з 01.01.2018 року!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
1
Статті
226
Веб-посилання
7
Перегляди статей
119713

На сайті 42 гостей та відсутні користувачі

  • ghyjk.JPG
  • hkjoli.JPG
  • ty5r6.JPG
  • tyjit.JPG
  • tykiyu.JPG
  • ujoli.JPG

Орієнтовна організація життєдіяльності дітей в ДНЗ №2

 

Форми організації життєдіяльності дітейТривалість, год (ранній-старший дошкільний вік)
1. Прийом дітей, їх огляд. Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійно-пізнавальна, комунікативна діяльність дітей. Міні-заняття. 07:00–08:50
2. Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми). 08:50–09:05
3. Підготовка до організованої навчально-розвивальної діяльності, самостійна діяльність дітей в розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога. 09:05–09:15
4. Організована навчально-розвивальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття). 09:15–10:15
5. Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність дітей, спілкування). Повернення з прогулянки. 09:45–12:25
6. Підготовка до обіду, обід (індивідуальна робота з дітьми). 11:50–13:00
7. Підготовка до сну, сон (індивідуальна робота з дітьми). 12:30–15:00
8. Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). Спілкування. 15:00–15:20
9. Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). Спілкування, розваги, самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність. 15:30–16:30
10. Підготовка до підвечірка, підвечірок (індивідуальна робота з дітьми). 15:50–16:50
11. Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми). 16:30–17:50
12. Повернення додому. 17:50–19:00

 

У загальному:

Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня: 30–60 хв.
Тривалість прогулянок:
– І-а прогулянка:
– ІІ-а прогулянка:
3 год.
2 год.
1 год.
Тривалість денного сну: 2 год.
Інтервали між прийняттям їжі: 3 год.
Рухова активність: 5 год.