Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

На Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ЗДО №2 (розділ "Установчі документи", пункт 17)  

Важливо!

24.09.2021 відбудеться святковий дитячий ранок «Українські дошкільнята», приурочений

ДНЮ ДОШІЛЛЯ!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
204
Веб-посилання
7
Перегляди статей
94379

На сайті 4 гостей та відсутні користувачі

  • 10001.jpg
  • 10101.jpg
  • 20002.jpg
  • 20202.jpg
  • 30003.jpg
  • 30303.jpg
  • 40004.jpg
  • 50005.jpg
  • 60006.jpg
  • 70007.jpg
  • 80008.jpg
  • 90009.jpg

Орієнтовна організація життєдіяльності дітей в ЗДО №2

 

Режимні моментиТривалість, год (ранній-старший дошкільний вік)
1. Прийом дітей, їх огляд. їх огляд ізольовано від інших груп, температурний скринінг. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком. Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійно-пізнавальна, - комунікативна діяльність дітей. Міні-заняття 07:00–08:30
2. Проведення гігієнічних процедур. Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми) 08:20–08:50
3. Підготовка до організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога 08:50–09:00
4. Організована навчально-розвивальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття) 09:00–10:15
5. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка (самостійно-пізнавальна, -комунікативна, -ігрова діяльність дітей, спілкування) усі активності проводяться ізольовано від інших груп. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком. Проведення гігієнічних процедур. Температурний скринінг 09:45–12:25
6. Підготовка до обіду, обід (індивідуальна робота з дітьми). Проведення гігієнічних процедур 11:50–13:00
7. Підготовка до сну, сон (індивідуальна робота з дітьми) 12:30–15:00
8. Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). Спілкування. Температурний скринінг 15:00–15:30
9. Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). Спілкування, розваги, самостійно-пізнавальна, -комунікативна, ігрова діяльність 15:30–16:20
10. Проведення гігієнічних процедур. Підготовка до підвечірка, підвечірок (індивідуальна робота з дітьми) 15:50–16:50
11. Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, -комунікативна, -ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми) 16:30–17:50
12. Температурний скринінг. Повернення додому 17:50–19:00

 

У загальному:

Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня: 30–70 хв.
Тривалість прогулянок:
– І-а прогулянка:
– ІІ-а прогулянка:
3 год. 25 хв.
2 год. 10 хв.
1 год. 20 хв.
Тривалість денного сну: 2 год. 30 хв.
Інтервали між прийняттям їжі: 3 год. 20 хв.
Рухова активність: 5 год.