Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

На Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ЗДО №2 (розділ "Установчі документи", пункт 17)  

Важливо!

Запрошуємо відвідати фотовиставку "Моя Україна" у розділі "Новини" та помилуватися світлинами наших діток!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
205
Веб-посилання
7
Перегляди статей
86259

На сайті 7 гостей та відсутні користувачі

  • 100110.jpg
  • 123321.jpg
  • 144114.jpg
  • 155115.jpg
  • 233223.jpg
  • 334455.jpg
  • 944994.jpg
  • 33003300.jpg
  • 33884477.jpg
  • 90988987.jpg

Правила

реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

1.Директор забезпечує створення в ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі:

 

• приймає та розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування;

• скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування;

• за результатами рішення комісії про підтвердження факту булінгу повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в ЗДО;

• забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від нього;

• з урахуванням пропозицій територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства юстиції України, служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ЗДО;

• забезпечує оприлюднення на веб-сайтах, дошках оголошень та при проведенні інструктажів для усіх працівників ЗДО:

- правил поведінки здобувача освіти в ЗДО;

- плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ЗДО;

- порядку подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в ЗДО;

- порядку реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в ЗДО та відповідальність осіб, причетних до цього.

2.Вихователь-методист:

• повідомляє про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого він був особисто або інформацію про які отримав від інших осіб. Уживає невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування);

• бере участь у проведенні розслідування випадків булінгу (цькування), засіданні комісії з розгляду випадків булінгу (цькування);

• повідомляє батькам здобувачів освіти за їх запитом інформацію про діяльність ЗДО, у тому числі щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг особам, які постраждали від булінгу (цькування), стали свідками або вчинили його.

3.Практичний психолог:

• повідомляє директора, вихователя-методиста про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого він був особисто або інформацію, про які він отримав від інших осіб;

• уживає невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування);

• спілкується з учасниками ситуації: жертвою, кривдником чи (кривдниками), свідками;

• забезпечує профілактику та запобігання булінгу (цькуванню);

• забезпечує надання консультативної допомоги батькам з питань булінгу;

• здійснює психологічний супровід здобувачів освіти, які постраждали бід булінгу (цькування), стали свідками або вчинили його.

4.Вихователь:

• повідомляє директора, вихователя-методиста про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого він був особисто або інформацію про яку він отримав від інших осіб;

• уживає невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування);

• за рішенням директора ЗДО бере участь:

- у проведенні розслідування випадків булінгу;

- засіданні комісії з розгляду випадків булінгу (цькування).

• спілкується з учасниками ситуації: жертвою, кривдником чи (кривдниками), свідками;

• проводить системну роботу з інформування, роз'яснення з метою формування навичок толерантної та ненасильницької поведінки, спілкування та взаємодії усіх учасників освітнього процесу, організації тематичних заходів, зустрічей, бесід, консультацій.

5.Сестра медична старша:

• повідомляє директора ЗДО, вихователя-методиста про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вона була особисто або інформацію, про яку вона отримала від інших осіб;

• уживає невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування);

• спілкується з учасниками ситуації: жертвою, кривдником чи (кривдниками), свідками;

• надає (у разі необхідності) невідкладну медичну допомогу.

6.Обслуговуючий персонал:

• повідомляє директора ЗДО, вихователя-методиста про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого він був особисто або інформацію, про яку він отримав від інших осіб;

• уживає невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

7. Батьки постраждалої дитини:

• подають директору ЗДО заяву про випадки булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу;

• можуть вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу;

• можуть брати участь у засіданні комісії з розслідування випадку булінгу;

• звертаються до уповноважених органів Національної поліції України та служби у справах дітей для повідомлення про випадок булінгу, у тому числі в разі незгоди з рішенням комісії, яка не кваліфікувала випадок як булінг;

• сприяють директору у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування);

• виконують рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в ЗДО;

• можуть запитувати інформацію про діяльність ЗДО, у тому числі щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг особам, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

8. Здобувачі освіти:

• повідомляють директора ЗДО, вихователя, педагога-спеціаліста, помічника вихователя про факти булінгу (цькування), жертвою або свідком яких вони були особисто.

9. Дитина, яка постраждала від булінгу:

• звертається для подальшого реагування до директора ЗДО, вихователя, педагога-спеціаліста, помічника вихователя;

• та/або до батьків чи інших законних представників, органів Національної поліції, служби у справах дітей, органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, спеціалізованих установ з надання безоплатної первинної правової допомоги, регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги тощо;

• може брати участь у засіданні комісії з розслідування випадку булінгу.